Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh elektronického obchodu firmy
Hamala, Jakub ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje postupy vytvoření stránek internetového obchodu od vstupní analýzy, přes návrh informační architektury, designu až po programování a nahrání stránek na internet. Tyto postupy jsou následně aplikovány a je vytvořen funkční model obchodu. Důraz je kladen především na použitelnost vytvořeného modelu a jeho přínos v reálném světě.
Prsteny
Cendelínová, Kateřina ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt s názvem „Prsteny“ je jednoduchá karetní hra, která je určena pro dva hráče. Námět a obsah hry se tematicky týká prstenů, kterým se dlouhodobě věnuji (také na materiální úrovni výroby šperků). Karetní hru si můžou zahrát hráči každého věku, avšak primárně jsem cílila na děti v předškolním a školním věku. Cílem mé bakalářské práce je seznámit děti zábavným způsobem s řemeslnou výrobou prstenů. Důležitým prvkem vizuální části hry je rozpoznávání obrazu (ilustrací na jednotlivých kartách) a jejich správná skladba. Dochází tak k aplikaci stylizované kresby, která ilustruje vybrané části procesu výroby prstenů.
Marketingová strategie vybraného podniku
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu na zlepšení marketingové strategie společnosti IRD Group s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem šperků jak v kamenné prodejně v Jihlavě, tak i nově v internetovém prostředí. První část je zaměřena na teoretické poznatky této problematiky. Druhá část, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu současné situace společnosti jak v internetovém prostředí, tak i v celkové marketingové strategii společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat je následně zpracovaná třetí a poslední část práce, která se zaměřuje na návrhy na zlepšení marketingové strategie, jež by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu.
Podnikatelský záměr - založení internetového obchodu se šperky
Semotam, Jakub ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského záměru pro založení internetového obchodu zabývajícího se nákupem a prodejem šperků z drahých kovů. První část je zaměřena na teoretická východiska, na jejichž základě je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Poslední část je zaměřena na provedení a reálnost záměru.
Milodary a osobní výbava zemřelých v raně středověkých hrobech a vyznívání zvyku vybavovat zesnulé těmito předměty
Halašková, Stanislava ; Sláma, Jiří (vedoucí práce) ; Štefan, Ivo (oponent)
Téma bakalářské práce je milodary a osobní výbava zemřelých v raně středověkých hrobech a vyznívání zvyku vybavovat mrtvé těmito předměty. Práce je rozdělena na tři části. První z nich je věnována analýze vybraných raně středověkých pohřebišť a seznámení s jednotlivými předměty hrobové výbavy. V druhé kapitole jsou tyto předměty blíže charakterizovány a datovány. V poslední kapitole jsem se pokusila vysledovat příčiny jevu vyznívání předmětů hrobové výbavy na raně středověkých pohřebištích. Cílem práce je na českých raně středověkých pohřebištích sledovat změny ve frekvenci výskytu předmětů vkládaných do hrobu, zaměření se na jednotlivé druhy hrobových nálezů, stanovení chronologické určení a interpretace příčin sledovaného jevu.
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
Šlejharová, Veronika ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na český trh a porovnává ji s přímou konkurenční značkou Trollbeads. Další část se věnuje deskripci a analýze hlavních nástrojů komunikačního mixu, které značka v rámci své komunikace ve stanoveném období využila. Poslední část je věnována kvantitativním výzkumům, které byly provedeny pro získání informací o postavení značky PANDORA na českém trhu, o kupních motivech a loajalitě jejích zákazníků. Závěrem této bakalářské práce je podrobná deskripce a analýza marketingových aktivit společnosti Pandora, podložená z části výsledky výzkumu.
Prsteny
Cendelínová, Kateřina ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Projekt s názvem „Prsteny“ je jednoduchá karetní hra, která je určena pro dva hráče. Námět a obsah hry se tematicky týká prstenů, kterým se dlouhodobě věnuji (také na materiální úrovni výroby šperků). Karetní hru si můžou zahrát hráči každého věku, avšak primárně jsem cílila na děti v předškolním a školním věku. Cílem mé bakalářské práce je seznámit děti zábavným způsobem s řemeslnou výrobou prstenů. Důležitým prvkem vizuální části hry je rozpoznávání obrazu (ilustrací na jednotlivých kartách) a jejich správná skladba. Dochází tak k aplikaci stylizované kresby, která ilustruje vybrané části procesu výroby prstenů.
Využití dřeva jako materiálu v módním průmyslu
Vačevová, Kristýna
Obsahem této bakalářské práce je návrh a realizace kazety na ukládání šperků z netradičních materiálů, která je doplněna o originální kolekci náhrdelníku a náušnic za použití stejných materiálů. Teoretická část mapuje historický vývoj šperkovnic, kdy se z truhly jako kusu nábytku postupně stala menší nábytková skříňka pro ukládání šperků a cenin. Rovněž je zde popsána historie tvorby šperků se zaměřením na netradiční materiály použité při jejich výrobě. Samostatnou část tvoří současné trendy využívání přírodních materiálů, zejména dřeva, při výrobě módních doplňků včetně rešerše významných výrobců. Náplní praktické části je postup výroby šperkovnice a sady šperků od prvotních skic, přes výrobu forem a prototypů. Součástí je srovnání různých druhů betonových směsí a materiálů použitých při tvorbě forem. Finalizace zahrnuje 3D vizualizace, návrh propagačního posteru, loga kolekce, fotografie kazety na šperky a zhotovených šperků.
Podnikatelský záměr - založení internetového obchodu se šperky
Semotam, Jakub ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského záměru pro založení internetového obchodu zabývajícího se nákupem a prodejem šperků z drahých kovů. První část je zaměřena na teoretická východiska, na jejichž základě je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Poslední část je zaměřena na provedení a reálnost záměru.
Marketingová strategie vybraného podniku
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu na zlepšení marketingové strategie společnosti IRD Group s.r.o., která se zabývá maloobchodním prodejem šperků jak v kamenné prodejně v Jihlavě, tak i nově v internetovém prostředí. První část je zaměřena na teoretické poznatky této problematiky. Druhá část, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu současné situace společnosti jak v internetovém prostředí, tak i v celkové marketingové strategii společnosti. Ze zjištěných skutečností a dat je následně zpracovaná třetí a poslední část práce, která se zaměřuje na návrhy na zlepšení marketingové strategie, jež by měla vést k získání nových zákazníků, zvýšení zisků a zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.